Як стати модним блогером в Інстаграм — поради від найкращих блогерів

0
2652

У вас багато фоток та мало фоловерів? Тоді наш гід просування в Інстаграм для вас.

Інстаграм – немов манна з небес, у ньому величезна кількість добре одягнених чоловіків, від яких можна дізнатися і секрети модного образу, і рецепти з авокадо. Що робити, якщо ви хочете побачити свої фото серед відмічених хештегом #elita_чоловічої_моди? Для чого потрібна мода, якщо її ніхто не бачить?

Якщо світ Інстаграма ще не вражений вашим бездоганним стилем, то нічого страшного. Ми знайшли двох найстильніших чоловіків Інстаграма – вони поділяться своїми секретами хороших знімків та придбання великої кількості фоловерів.

Без суєти, без викрутасів, #безфільтрів.

Показуйте свої щоденні образи

Основний принцип будь-якого фотоблогу: #образ_дня - це знімок, за яким люди дізнаються, що ви а) слідуєте моді і б) ви така сама людина, як і вони. Якщо це #образ_дня, то фотографії мають з'являтися у блозі щодня.

Моті Анкарі, Нью-Йоркський блогер і журналіст, у #образов_дня якого вже шестизначна кількість передплатників, радить: «Викладайте стільки своїх модних луків, скільки хочете, інакше люди просто про вас забудуть».

Але це зовсім не означає, що вам слід викладати в Інстаграм першу річ зі свого гардеробу. Особливо якщо ви хочете поставити під фото хештег, з яким і так вже є 100 мільйонів постів.

Метью Зорпас, Автор блогу The Gentleman з такою ж вражаючою армією шанувальників, каже: «Щодо квітів, то яскраві більше привертають увагу і запам'ятовуються». Зорпас зробив фото в яскраво-жовтому пальті Berluti під час Паризького Тижня Моди, яке викликало фурор у Мережі та набрало понад дві тисячі лайків.

Rain rain go away. Getting ready for @berluti #pfw

Фото опубліковано Matthew Zorpas (@matthewzorpas)

Анкарі ж надає перевагу більш утилітарному підходу. Дивно, але найпростіші образи працюють найкраще. Чорна шкіряна куртка, майка, поєднання чорних джинсів із білими кедами.

Такий успіх пояснюється тим, що приблизно 99 відсотків чоловічого населення можуть приміряти цей образ він і повторити його. Близько 68 відсотків користувачів Інстаграм – жінки, чоловіки у ньому становлять меншість. Вони почуваються залученими, якщо їм пропонуються образи, які можуть відтворити самостійно.

Дотримуйтесь простого правила Анкарі: «Якщо образ вам іде, а одяг сидить добре, це обов'язково помітять. Я завжди звертаюся до кравця, щоб внести суттєві чи незначні зміни в одяг, щоб він сидів краще». А під час припасування можна зробити чудові фото з хештегом #за_сценою.

This time last year @jennyalbright ? Фото опубліковано Moti Ankari (@themetroman)

Локейшн, локейшн, локейшн

Найпростіше сфотографуватися у власному дворі, але так може зробити кожен. Анкарі каже: «Проста біла стіна може бути розташована будь-де. Якщо ви відвідуєте якісь визначні пам'ятки, має сенс сфотографуватися на їхньому фоні. Фото на тлі Міланського Собору збере багато лайків, адже багато людей мають такий самий знімок».

Гарні місця також допомагають набувати нових послідовників. Вони роблять блог різноманітним та підтримують інтерес до нього. Помічайте красиві місця поряд і завжди в цей момент думайте про свій блог. Збираєтесь у похід? Прихопіть із собою окуляри Ray-Ban та куртку Barbour, сфотографуйтеся так, щоб за вами була мальовнича панорама, і сотні лайків вам гарантовано.

Використовуйте свої можливості

Не секрет, що більшість найпопулярніших блогів в Інстаграм належать людям, для яких фотографія – це професія. Навіть найкращий модний образ буде провальним, якщо фото нечітке чи несфокусоване. Поекспериментуйте з налаштуваннями та досягайте того, щоб кожен знімок був чітким та яскравим.

Використовуйте спеціальні програми, наприклад VSCO (Android і IOS) та Afterlight, які надають більше можливостей для редагування, ніж стандартний додаток Instagram. А щоб фотографії вирізнялися на загальному тлі, можна додати фільтр Mayfair.

Метью Зорпас радить: «Будьте послідовними у виборі стилю, кольору та фільтрів ваших фото. Спробуйте різні фільтри, але вибирайте ті, які роблять ваші фото особливо виграшними. За багато років я переконався, що натуральні знімки – мій головний союзник, але інтереси та переваги можуть змінюватись, тому важливо бути в курсі останніх тенденцій».

Анкарі також рекомендує не зловживати фільтрами. Фото може вийти занадто контрастним або насиченим. Натомість можна пограти яскравістю та контрастністю, щоб фото вийшло таким же крутим, як ваш модний образ.

the End. Closing #MFW with @fendi . What a week! Off to Paris tomorrow morning!   Фото опубліковано Matthew Zorpas (@matthewzorpas)

Правильне просування

Оскільки 83 відсотки фото в Інстаграм супроводжуються хештегами, ваші власні описи знімків можуть просто потонути в загальному морі. Так не повинно бути. Хештеги не накладають жодних зобов'язань, але правильний вибір заголовків може забезпечити хорошу аудиторію.

Пара хештегів, що мають сенс, – це нормально, а ось більшу кількість краще залишити супер-зіркам. Будьте адекватними не привласнюйте своїм фото більше трьох хештегів.

Анкарі радить: «Краще, щоб п'ятеро людей лайкнули ваше фото і потім поверталися до вашої сторінки, ніж 50 людей, які лайкнули фото та більше не прийшли до вас ніколи».

Створюйте хештеги, які описують те, що є на фото. Якщо знімок зроблений у Нью-Йорку, то так і напишіть #NewYorkCity і вас обов'язково помітять.

Made it to Times Square в між shows yesterday with my Aussie pal @isnathan | wearing @brunellocucinelli #NYFWM

Фото опубліковано Moti Ankari (@themetroman)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here