У чоловічої моди є свої відомі герої. Це і тріумфатор Том Форд і бюджетна марка COS. Популярних гравців на ринку завжди зустрічають із лестощами – втім, цілком заслуженою. Проте світ чоловічої моди потребує нових імен. Ринок одягу для чоловіків росте, а значить, багато команд дизайнерів зможуть відхопити жирний шматок. У зв'язку з цим деякі бренди вирішили оновитись.
Ці бренди часом набагато швидше реагують на модні тенденції, ніж маститі марки. Але попри це їх купують менш охоче, не довіряючи незнайомому бренду. Адже іноді варто копнути глибше.
Представляємо вашій увазі короткий опис деяких брендів, які раніше не були яскравими представниками чоловічої моди, а сьогодні виходять на арену Ви будете здивовані.
Stone Island
Чи вірите чи ні, але сьогодні одяг від Stone Island підходить не тільки для того, щоб кидати стільці в поліцейських на футбольному матчі. Від днів дурної слави бренд зробив розворот на 180 градусів. Сьогодні одяг цього бренду підходить більше для витонченого меломана, ніж для хулігана. Серед шанувальників бренду репери Дрейк та Тревіс Скот, актор Рассел Тові.
Ведучий стиліст Thread Семюель Монеган вважає, що бренд розсуває кордони щодо тканин, технології та пошиття. Ми можемо переконатися в цьому, якщо подивимося на фосфоресційні тканини та вовну з водовідштовхувальними властивостями. Це справді вражає, коли ми згадуємо, що раніше цей бренд віддавали перевагу хуліганам.
Stone Island пропонує заново відкрити куртки базових відтінків з фірмовими нашивками на рукавах, толстовки флісові неонових квітів і утилітарні сірі сумки. Бренд продовжує тяжіти до форми кулі (бомбери, дуті куртки), але сьогодні цей одяг стає стильнішим.
TMLewin
Заснований у 1898 році, бренд TMLewin швидко отримав визнання як одна з найкращих марок одягу у світі, але в останні роки він втратив свій престиж на Севілл Роу. Причиною цього стала доступність марки та її популярність серед мешканців ділового кварталу Лондона. Бренд дійсно пропонує величезну різноманітність готового одягу, яке не може виставити у продаж жоден конкурент. Навіть якщо у вас криві ноги і товстезна шия, ви все одно знайдете щось, що підходить для себе у TMLewin.
Офіційний представник бренду Луї Бородицьки каже, що компанія усі 118 років використовує традиційні методи створення чоловічих сорочок. Наприклад, у сорочок TMLewin не буває клеєних комірів – це ознака дешевого одягу. Натомість компанія пропонує італійські вовняні костюми, у тому числі половинних розмірів, за конкурентоспроможними цінами, що рідко зустрічається у провідних брендів.
Ключові пропозиції від цього бренду – це різноманітність шовкових краваток – від строгих, придатних для офісу до моделей у дусі Ліги Плюща – за ціною 34,95 фунтів кожен. Ви також можете витратити гроші на згадані вище італійські вовняні костюми або на класичне взуття з широкої лінійки. Так, вона не вразить усіх на модному подіумі, але підійде для весілля чи офіційних заходів.
Diesel
Компанія більше не робить ставку на туристів на Carnaby Street і припиняє випуск своїх несмакових курток. У своєму поточному становищі компанія намагається враховувати той факт, що найгарячі цінителі марки проживають на континенті, а їх уподобання дуже різноманітні. Варто визнати, що покупці і на континенті, і у Великій Британії сьогодні можуть знайти у Diesel все, що їм подобається.
Остання колекція бренду віддає належне Країні Вранішнього Сонця. Художній директор марки Ніколя Формічетті каже, що цього року виповнюється 30 років, як бренд з'явився в Японії, а отже, варто відзначити. Ніколя захоплюють японські байкери, які поєднують моду Америки та Японії, особливо він відзначає крутки сукаджан. Саме японські сувенірні куртки сукаджани стали натхненням для головних хітів бренду цього року.
Інші ключові моменти бренду – класичні (в розумінні Diesel) шкіряні куртки, сорочки та джинси, для яких є місце у будь-якому гардеробі. Бренд залишається таким самим масовим, як і раніше, але сьогодні він стає реальним суперником дизайнерам.
GANT
Перетворення бренду ще не завершено, GANT поки не знайшов так багато шанувальників, як хотілося б. Але вже одяг цієї марки перестав бути уніформою незграбних дядечків з локальних гольф-клубів, сьогодні бренд орієнтується на молодшу аудиторію.
У сучасному одязі GANT поєднується енергетика Іст-Енду та Іст-Хемптона, причому верхня та нижня частини гардеробу можуть бути абсолютно різними. Основним кольором сезону стає фарфорово-блакитний, який чудово підкреслює засмаглу шкіру. При цьому в колекції можна знайти і класичну смужку, і куртки-пілоти, і кольорові принти індиго.
GANT все ще залишається у верхньому сегменті масового одягу, але деякі з останніх моделей заслуговують на увагу.
North Face
Знайти класний верхній одяг так само складно, як і витримати інтерв'ю Тома Круза Опре Вінфрі. Будьмо чесні: кому в цьому світі може знадобитися Gore-Tex, крім жителів Аляски?
North Face бере два важливі компоненти, притаманні, наприклад, марці Patаgonia, – це культовий брендинг та майстерня техніка виконання – і поєднує їх із чимось абсолютно новим – з розслабленим спортивним стилем. Але, на відміну від Patagonia, час North Face поки не настав. Це чудовий шанс для тих, хто хоче бути в авангарді моди.
Більшість колекції North Face – верхній одяг, але також можна знайти кілька цікавих моделей для повсякденного носіння, серед яких футболки з колор-блоками, джемпери із латами на рукавах, нейлонові кепки. Коли речі від Supreme and Palace стають занадто затребуваними (читай: розпроданими), любителям вуличної моди доводиться шукати одяг у інших брендів – North Face готовий відповісти на попит, що зростає.
Серед інших ключових моделей бренду триколірні дощовики та крута колекція парок, які дозволяють виживати у моторошні морози, не жертвуючи стилем.
ну не знааааю, по моему для офиса ну никак не подходят такие кургузые пиджаки, я как никак сторонница классической моды. Может, для совсем-совсем молодых и нужна дизайнерская одежда, а для меня оптимальный выбор — это «Канцлер». Покупаю там мужу рубашки к праздникам. Очень достойный бренд и качество на высоте, выглядит все солидно и пристойно