Чоловічі колекції одягу Richard Nicoll

0
1504

Річард Ніколл – знаменитий британський дизайнер, який за час своєї короткої кар'єри на модному олімпі встиг підкорити світ оригінальним поглядом на одяг. Багато світових брендів завдячують цій талановитій людині славою та популярністю.

Чоловічі колекції Richard Nikoll відрізняються насамперед індивідуальністю, оригінальним баченням стилю. Дизайнер ніколи не дотримувався актуальних модних тенденцій, а просто творив, як підказувало серце.

Бренд Richard Nikoll

Саме тому одяг, створений Річардом, підійде для впевнених, самостійних, елегантних чоловіків, які вважають за краще створювати свій стиль.

Бренд Richard Nikoll - як все починалося

Народився Річард Ніколл у 1975 році в Лондоні, однак, жити сім'я переїхала до Австралії. У 1996 році Річард став студентом Центрального коледжу мистецтв та дизайну Святого Мартіна. Навчання в коледжі молодик успішно поєднує зі своєю першою роботою в штаті відомого стиліста Камілли Бідо Уоддінгтон.

Річард Ніколл

Вже в 2002 році Річард Ніколл отримав посаду в модному будинку Louis Vuitton та створив чудові колекції для Topshop та Fred Perry.

Першу колекцію Річарда Ніколл випустили в 2003 році і з успіхом продемонстрували на Тижні моди в Лондоні.

Перша колекція 2003 року

Перша колекція 2003 року

Однак офіційно торгова марка Richard Nikoll почала своє існування лише через два роки. Бренд зарекомендував себе як зразок бездоганного ділового стилю.

На жаль, 2016 року серце талановитого дизайнера зупинилося від серцевого нападу. Після цього бренд припинив своє існування.

Одяг Richard Nikoll у гардеробі відомих особистостей

У списку клієнтів відомого британця є Кайлі Міноуг, Мішель Обама, Джуліана Мур, Сієнна Міллер, Кіра Найтлі, Міла Куніс. Усі світові зірки мають у гардеробі не одну річ британського бренду, а із задоволенням створюють власну колекцію. Знаменитості відзначають одну найважливішу якість одягу Richard Nikoll – комфорт, притаманний і повсякденному образу, і вечірньому комплекту. Одяг дуже легкий, оскільки дизайнер використовує мінімальну кількість декору, завдяки чому всі моделі виглядають по ексклюзивному просто. Мінімалізм став візитівкою торгового будинку.

Мінімалізм – візитна картка торгового дому

Дизайнер рік у рік створює шикарні колекції з підкресленою витонченістю, неймовірним почуттям стилю та елегантністю. У 2007 році модельєр працює над створенням унікальних капсульних колекцій спільно з модними будинками Ksubi та Topman. 2008 став дуже плідним - Річард працює відразу над двома колекціями - для Serapian і Thomas Pink. Модельєр був відзначений кількома престижними преміями, зокрема премією Adam.

А вже у 2009 році Річард Ніколл переміг у номінації «Найкращий молодий дизайнер одягу» за версією престижного Elle Style Awards. Також у 2009 році Річард Ніколл приймає пропозицію про співпрацю італійського будинку Cerruti та отримує посаду креативного директора жіночої лінії. А у 2010 році Річард брав активну участь у створенні сьомої колекції бренду Topshop. У 2012 році торговий дім оголосив про продовження співпраці із модельєром.

Співпраця з брендом Topshop

Наступного року у кар'єрі модельєра з Британії розпочинається нова віха – співпраця з брендом Jack Wills. Обіймаючи посаду креативного директора модного будинку, Річард продовжував займатися улюбленим дітищем – власним брендом. Британська торгова марка Jack Wills орієнтована створення одягу для студентів елітних вищих навчальних закладів, не дивно, що Річард з великим натхненням і азартом прийняв пропозицію і працював над образами сучасної та стильної молоді.

Співпраця з брендом Jack Wills

У модному будинку були неймовірно раді такій плідній та успішній співпраці, високо цінували талант і почуття стилю дизайнера. Сам Річард Ніколл в інтерв'ю модним виданням зазначав, що гордий і натхненний такою пропозицією, оскільки бренд Jack Wills дотримується британських традицій, які близькі йому самому.

Особливості чоловічих колекцій Richard Nikoll

У 2003 році Річард представив колекцію, яка застала зненацька всіх шанувальників британської моди. Справа в тому, що дизайнер запропонував глядачам одяг, виконаний у невластивому чорному кольорі. Усі моделі створені у спортивній спрямованості, а чорний колір надавав їм сексуальності, прогресивності, певної брутальності. У колекції представлені шикарні шовковисті футболки та шорти із жаккарда, що імітують шкіру пітона, реглан, куртки бомбери, прикрашені чоловічими портретами.

Колекція 2003 у Лондоні

Колекція 2003 у Лондоні

Колекція 2003 у Лондоні

Безперечно, ці яскраві, великі принти стали «родзинкою» колекції. Як аксесуари дизайнер використовував чорні бейсболки та намисто їх шкіряних шнурків та срібних підвісок.

Над колекцією модельєр працював у компанії художниці з Британії Ліндер Стерлінг. В черговий раз Річард показав усьому модному світу своє вміння створювати шедеври з звичайнісіньких звичайних речей.

Британський бренд відомий і цінується насамперед акуратною, професійною манерою крою. Момент урочистості та слави – колекція 2015 року, в якій дизайнер представив максимально прості за своїм кроєм сорочки та одяг у спортивному стилі. Загальна спрямованість колекції – вільний, розпливчастий силует. До речі, такий крій минулого сезону не вписувався у актуальні модні тенденції. Основні тони колекції – пастельні та нейтральні.

Колекція весна-літо 2015-2016

Колекція весна-літо 2015-2016

Колекція весна-літо 2015-2016

Показ відкривали шорти, які однаково гармонійно вписуються в найпопулярніший сьогодні стиль кежуалу і підходять для відпочинку на курорті. З першого погляду видно, що одяг створений рукою майстра, який належить світові моди всією душею та серцем.

На думку модних критиків та глядачів на показі, складається враження, ніби Річард перед початком роботи над колекцією, наче випив чарівного еліксиру. Можливо, саме тому навіть найпростіший светр у виконанні дизайнера перетворюється на чарівну річ – стильну, ексклюзивну, неповторну.

Деякі речі виглядають дещо інфантильно, але врівноважуються стриманими деталями, завдяки цьому образи виходять гармонійними. Щоб носити такий одяг, необхідно не просто полюбити бренд, а перейнятися настроєм модельєра, відчути його душу. Тільки після цього речі сприйматимуться як шедеври світової моди.

Що стосується капсульної колекції, вона виконана в стилі мінімалізму, який є візитною карткою дизайнера. Сенс колекції – створити якісний одяг поза часом. Ідея крою в стилі унісекс виявилася виграшною, оскільки моделі вийшли ефектними і призначені для носіння цілий рік.

Капсульна колекція

На жаль, чоловіча мода 2017 стала біднішою, оскільки бренд закрився, а колекція весна-літо 2016 стала останньою в історії цієї непересічної, яскравої, незабутньої торгової марки.

Чи знайомі Ви з колекціями британського дизайнера, поділіться своєю думкою?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here