Як підготуватися до ділової фотозйомки?

0
890

Будь-яка компанія чи підприємство – це насамперед люди. Безликий та анонімний бізнес більше не в моді, він не викликає довіри і не може розраховувати на успіх у сучасному світі. Саме тому останнім часом такого широкого поширення набули ділові фотозйомки. Завдяки вивіреним до дрібниць якісним кадрам потенційні роботодавці, партнери та клієнти отримують можливість познайомитися з вами, зблизитись та встановити перший візуальний контакт.

Ділова фотосесія – це не проста зйомка у суворому костюмі. Тут грають велику роль найменші деталі, адже за ними можна розгадати ваш характер, ставлення до себе та оточуючих, визначити серйозність намірів. Проведення такого відповідального заходу найкраще довірити професіоналам. Підібрати правильне освітлення, фон, ракурс та пози допоможуть у фотостудії Lightfield. Але й без самостійної підготовки не обійтися, тому давайте докладніше поговоримо про всі складові успішної бізнес-фотосесії.

Бізнес-портрет як частина особистого бренду

Бізнес-портрет як частина особистого брендуНайбільш показовим прикладом іміджевого портрета є знімки політиків, які можна побачити на білбордах, листівках та плакатах. Зверніть увагу, як побудована композиція: в ній немає нічого зайвого, погляд і вираз обличчя моделі транслюють впевненість, поза природна, але не розхлябана. У картинці зашифрований посил: «Вибери мене, бо знаю, що робити». Може здатися, що зробити такий кадр дуже просто, але це не так - над одним хорошим знімком працює велика команда.

Важливі складові ділової фотозйомки:

  • Локація. Бізнес-портрет – досить консервативний жанр фотографії, де немає місця невиправданим експериментам. Крупні плани найкраще виглядають на світло-сірому, білому або темному тлі. Для середніх планів допустима зйомка в інтер'єрі офісу чи робочого кабінету. У цьому випадку варто подбати про оптимальне освітлення та підготувати 2–3 місця, де працюватиме фотограф.
  • Гардероб. Зовнішній вигляд моделі, насправді, є відображенням внутрішнього світу. Елегантний костюм-двійка – найпоширеніший та вдалий варіант для ділової фотозйомки. Крім того, знадобляться біла або світло-блакитна сорочка, краватка та хустка у нагрудній кишені. Найкраще виглядає одяг спокійних холодних відтінків. Як аксесуари використовуйте брендовий наручний годинник, окуляри.
  • Реквізит. Погрудні портрети виглядають жвавіше, якщо ви як модель використовуватимете реквізит. Ноутбук, планшет, ручка, папка з документами або фірмовий блокнот допоможуть зайняти руки та пограти із позуванням. Але пам'ятайте, що реквізит не повинен виходити першому плані.

Портрет ділової людини – це візитна картка нового часу та дієвий інструмент у залученні аудиторії. Не зневажайте їх!

Як зберегти індивідуальність і не боятися на фотосесії?

Зйомка в дорогій студії під керівництвом іменитого фотографа буде провальною, якщо ви не розслабитеся. Натягнута посмішка, нервово схрещені руки та застиглий погляд – найгірші з можливих «прикрас» кадру. Зняти емоційні та фізичні затискачі допоможуть такі хитрощі:

  • Порепетируйте перед дзеркалом. Ви самі повинні знати, які пози вам вдалі, і яка сторона є «робочою». Подивіться на приклади фотографій, які вам подобаються, та спробуйте скопіювати жести та міміку моделі. Потім спробуйте знайти природний для вас вираз обличчя та положення тіла. Головний критерій – вам має бути зручно.
  • Прийдіть на зйомку на 15–20 хвилин раніше. Подивіться фотостудією, огляньте інтер'єр і посидіть у кріслі, яке використовуватиметься під час фотосесії. Так ви зможете забути про хвилювання і звикнете до навколишнього оточення. Менше стресу – більше природності.
  • Говоріть із фотографом. Як не дивно, але зняти нервову напругу допомагає проста розмова. Спілкуйтеся з фотографом, радьтеся про поз, розповідайте життєві історії. Завдяки цьому між вами встановиться контакт, який і допоможе досягти бажаного результату.

Не варто відмовлятися від послуг візажиста. Чоловікам здається, що макіяж – це зайве витрачання дорогоцінного часу. Проте практика показує, що мейк-ап не лише додає впевненості, а й зменшує обсяг роботи для ретушера. Для ділового портрета достатньо вирівняти тон шкіри, замаскувати дрібні недоліки і позбутися жирного блиску. Процедура займе не більше 30 хвилин, але результат буде видно відразу.

Окремо варто поговорити про тих, хто є щасливим володарем вусів та бороди. Перед фотосесією обов'язково відвідайте барбер-шоп і наведіть рослинність на обличчі та голові в повний порядок. Звісно, недбала неголеність сьогодні в моді, але для ділової людини це не найкращий імідж.

Де і як використати діловий портрет?

Помітили, скільки останнім часом з'явилося всіляких коучів та лекторів? Кожен із них провів бізнес-фотосесію та використовує знімки для реклами, створення афіш та просування в соцмережах. За допомогою простих світлин вони розвивають свій бізнес.

Діловий портрет можна використовувати для розміщення на офіційному сайті компанії, у профілі Linkedin, в особистій та робочій електронній пошті. Він може супроводжувати публікації в корпоративних журналах та періодичних виданнях, виступати як аватарка в месенджерах. Бізнес-портрет додає солідності внутрішнім бейджам підприємства, прикрашає дошку пошани. В ідеалі, у всіх співробітників компанії мають бути портрети в єдиному стилі. Епоха діловодства, коли кожен співробітник здавав у відділ кадрів перше знайдене фото 3Х4, давно минуло.

Стануть в нагоді ділові фотографії і тим, хто шукає роботу або хоче отримати нову посаду. HR-менеджери наголошують, що резюме з якісними фото перебувають у пріоритеті та розглядаються насамперед.

Фахівці рекомендують використовувати не лише статичні портрети, а й живі фото, на яких видно, що ви ведете переговори чи виступаєте перед аудиторією. Такі знімки наочно показують ваші навички і виглядають набагато промовистішими за рекомендаційні тексти.

Ділова фотосесія – це інвестиція у самого себе та власну кар'єру!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here